Thursday, April 21, 2011

Japanese Film Festival and Giography Club Bake Sale

Thank you very much for your support to fundraiser for the disaster in Japan. 
東日本大震災募金活動にご協力くださいまして、ありがとうございます。

 On April 16 and 17, we sold T-shirt at the Japan Film Festival, and raised $718.25 (including the donation) in two days.
4月16日、17日 に行われました、日本映画際でTシャツセールを行いました。
たくさんの皆様のご協力で$718.25の募金をいただきました。
このお金はユニセフを通じて、日本に送られます。
The other event, called IVC geography club bake sales, which held on April 20, and raised $408.00.
4月20日には、IVCのジオグラフィクラブとのコラボレーションでべークセールとTシャツセールを
行いました。この日は$408.00の募金が集まりました。ありがとうございました。

We appreciate Japan club member, Geography club member, Japanese instructors and other volunteers for your hard work on those days.
これからも、いろいろなイベントを続けて、息の長い支援を行いたいと思います。
皆様のご協力、ご支援をお願いいたします。

No comments:

Post a Comment